A szexuális termékeket mindkét nem nagy számban vásárolta 2018-ban is, de a legtöbb e-kereskedelmi szektorral ellentétesen itt mi erős férfi dominanciát tapasztaltunk (69% szemben a 31% női vásárlói aránnyal).
Magyarországon belül területileg megnéztük a Budapest és többi terület arányát, ami egy átlag webáruház esetében 40%-60% körül szokott lenni, ez ebben az esetben 25%-75%-os. Tehát a vidékiek pajkosabbak :)
Ha a fővárosban megnézzük a kerületi számokat, elosztva a legutolsó hivatalos lakosságszámmal, azt mondhatjuk, hogy a XXIII. kerület volt a legpajkosabb 2018-ban. Őket az I. és V. kerületiek követték.
A legkevésbé pajkos pedig a 11. kerület lakosai voltak, őket követte a III. és a XII. kerület lakossága.
Egy éves viszonylatban átlag 10.200 Ft-ot költöttek a magyarok kényeztető termékre. Ezen belül a legtöbben 1-5.000 Ft-ot és a 5-10.000 Ft-ot költők között voltak.
A vibrátorokat 10 típusban-kategóriába soroltuk. Az eladások alapján a legnépszerűbb típusok a G-pont, a Mini- és a vízálló vibrátorok voltak. A kevésbé népszerűek pedig a nyuszis-, az ujj- és a gigantikus vibrátorok.
A színekben a termékek széles kínálata elég jól visszaköszönt, tucatnál is több színből választottak a nagyobb szám a magyarok. A "női színek" domináltak közülük, a legnépszerűbbek a pink, a lila, a piros, a barack színűek voltak. De nagyon kapós volt a fekete termékkör is.
Ennél kevésbé volt koncentrált a magyarok választása a márkákat tekintve. Több tucat gyártó vibrátorát vásárolták nagy számban, nem is szólva a kiemelkedően sok "sajátmárkás" termékről.
Az adatokból látszódik, hogy bár nem szeretünk beszélni róla, mégis rengeteget vásároltunk az erotikus termékekből 2018-ban:
Változtass a statisztikán! Nézd meg milyen vibrátorokat kínálunk >>>