Dolgozz velünk!

Csatlakozz a Vágyaim.hu csapatához! 

Mi a munkánk? Örömet okozunk felnőtteknek és pároknak, fontos hogy nálunk a vásárlás is élmény legyen ezért  kiszolgálásban is piacvezetőek vagyunk. Megismertetjük a legújabb piaci termékeket a vásárlókkal, naprakészen, profi terméktanácsadással, részletes leírásokkal! Örömet viszünk házhoz, ezért hiszünk abban, hogy magának a vásárlásnak és a rendelési folyamatnak is örömtelinek kell lennie. Küldetésünknek tekintjük meghonosítani és terjeszteni a minőségi és finom erotikát a kapcsolatokban, miközben Magyarország, Csehország és Szlovákia után újabb 20 országban terjeszkedünk. 

Emellett a kiváló minőségű szolgáltatásban hiszünk, ezért is van nálunk több mint 9.000 termék a webáruházban pontos készletinformációval, másnapi kiszállítással, és egyedülálló, 45 napos pénzvisszafizetési garanciával. Az évi 30%-os fejlődésünk miatt keressük most új munkatársainkat, ezúttal marketinges csapatunkba.

 

 


E-kereskedelmi szakértő (nemzetközi site manager)

Hódítsuk meg együtt Európát és reformáljuk meg közösen az erotika és szex témaköreinek megítélését! Legyél gazdája egyik nemzetközi zászlóshajónknak! Ha érzed magadban a lelkesedést, csatlakozz hozzánk site menedzserként!

Amit kínálunk:

Olyan munkatársat keresünk, aki számára fontos a szakmai fejlődés, és szívesen vállalja, hogy nálunk magasabb elvárásoknak kell megfelelnie. Cserébe hosszútávú, biztos karrierlehetőséget és családias, közvetlen cégkultúrát kínálunk, amely eltér a multinacionális cégek struktúrájától.

  • Versenyképes fizetés, alapbér és forgalomarányos bónusz
  • Pénzügyileg rendkívül stabil, piacvezető cég
  • Innovatív cégvezetés
  • Komoly szakmai fejlődési lehetőség
  • Saját ötletek megvalósításának lehetősége
  • Támogató, korrekt vezetés
  • Személyes fejlődés és hosszú távú munkalehetőség
  • Kellemes és fiatalos munkakörnyezet
  • Dinamikusan fejlődő cég
  • Munkába járás támogatása

Cégünk számos díjnyertes webshopot üzemeltet: a Vágyaim.hu 14 éve kapja meg a legjobb helyezést az Ország Boltja versenyen, vásárlóink visszajelzései alapján sorozatosan elérjük a Megbízható Bolt minősítést, mindemellett marketing és CSR tevékenységünk is díjakat és elismeréseket ér el. Több mint 3 milliárdos forgalmunk mellett évi 300 000db teljesített rendelésünk és elégedett ügyfeleink is mutatják, jó úton járunk.

Ezek a feladatok várnak rád: 

  • Cégünk külföldi weboldalának gazdája leszel, mely 22 országban van jelen
  • Legfőbb feladatod a webáruházad kezelése mint marketing eszköz
  • Minél több releváns látogató szerzése és forgalom nővelés folytatása (growth hacking)
  • Közösségi média és más digitális platformok kezelése.
  • Kapcsolatok építés és fenntartás meglévő ügynökségekkel.
  • Piaci trendek, vevői preferenciák és versenytársak tevékenységének figyelése és elemzése. 
  • Promóciós tevékenységek és értékesítési kampányok tervezése és végrehajtása, mérésük és optimalizálásuk.
  • Rendszeres értékesítési és piaci jelentések, elemzések készítése a vezetőség számára.
  • Hírlevelek küldésének menedzselése (tipp: szeretjük az automatizmusokat).
  • Webáruház felügyelete fejlesztésének megrendelése, karbantartása, fejlesztők irányítása.
  • SEO fejlesztési feladatok.

Elvárások:

  • Tapasztalat: 3-5 év releváns B2C marketing management / termékmenedzsment / brand management ismeretek, online és e-kereskedelmi ismeretek, UNAS ismeret
  • Egyéb szakértelem: Excel ismeretek, HTML / css ismeretek, Mailchimp / Klaviyo, AI szoftverek kezelése (ChatGPT), WhitePress
  • Készségek: precizitás, önálló munkavégzés, agilitás, innovációk figyelemmel kísérése, rendszerszintű gondolkodás, csapatjátékos attitűd, multitasking és time menedzsment, felelősségteljes és megbízható munkavégzés, fejlett kommunikációs készség, analitikus gondolkodás, kiemelkedő szervezőkészség, dinamikus személyiség, asszertív kommunikáció, őszinteség és megbízhatóság, erős problémamegoldó képesség
  • Nyelvtudás: angol tárgyalóképes

Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Munkaidő: Teljes munkaidő - 8.30-17.00 (30 p ebédszünet)
Jelentkezés: Ha megfelelsz a fenti elvárásoknak és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a job@vagyaim.hu címre.

 


Brand Manager – szakmai kihívásokkal teli pozíció!

Cégünk nemzetközi szinten tevékenykedik, saját márkás társasjátékokat és Desirel erotikus termékeket kínál, amelyekkel az összes európai országban építjük a márkánkat. Feladatod az értékesítési csatornáink – mind kis-, mind nagyker – erősítése, új ügyfelek megszerzése, valamint saját webáruházunkban történő megjelenése fejlesztése. Egyetlen cél: minél hamarabb növelni a termékeink értékesítését Európa-szerte!

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatások: Magasabb elvárások cserébe hosszútávú, biztos szakmai karrier
  • Stabil és piacvezető cég: Pénzügyileg rendkívül stabil háttér és innovatív cégvezetés
  • Szakmai fejlődés: Komoly lehetőség saját ötleteid megvalósítására és folyamatos szakmai előrelépésre
  • Kellemes munkakörnyezet: Családias hangulat, fiatalos és dinamikus csapat, valamint munkába járás támogatása

Ezek a feladatok várnak rád:

  • Értékesítési stratégia kialakítása és megvalósítása: Saját márkás társasjátékaink eljuttatása kis- és nagyker csatornákon
  • Márka bevezetés és erősítés: A Desirel erotikus termékek márkájának sikeres piacra vitelének megtervezése és végrehajtása
  • Új ügyfelek szerzése: Aktív piaci jelenlét kialakítása, új vásárlók elérése, valamint a meglévő csatornák (különösen a saját webáruház) fejlesztése
  • Piackutatás és versenytárs elemzés: Piaci trendek folyamatos figyelemmel kísérése, versenytársak tevékenységének monitorozása, hatékony stratégiai lépések kidolgozása
  • Marketplace platformok elindítása és kezelése: Felelős leszel az Allegro, Amazon, Emag és Baselinker rendszerek használatáért, hogy saját termékeinket teljes európai lefedettséggel jelenítsük meg

Elvárások:

  • Tapasztalat: Legalább néhány éves tapasztalat brand management, marketing vagy értékesítés területén
  • Nemzetközi piacokon szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készségek magyarul és angolul; más nyelvek ismerete külön előny
  • Stratégiai gondolkodás, kreativitás, és eredményorientált szemlélet
  • Proaktív, önálló munkavégzés és csapatmunkára való nyitottság
  • Klaviyo, UNAS ismerete
  • Személyes készségek: Precizitás, önálló munkavégzés, agilitás, analitikus gondolkodás és erős problémamegoldó képesség
  • Nyelvtudás: Felsőfokú angol nyelvtudás, további európai nyelvek előnyt jelentenek
  • Felsőfokú végzettség

Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Munkaidő: Teljes munkaidő – 8.30–17.00 (30 perces ebédszünet)

Jelentkezés: Ha megfelelsz a fenti elvárásoknak és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a job@vagyaim.hu címre. Lépj velünk a siker útjára, és tedd láthatóvá márkánkat Európa minden táján!


Pénzügyi kontroller

Imádod a számokat és excelt és van tapasztalatod egy KKV operatív kontrolling területének kialakításában és kezelésében? 
Szeretnél egy piacvezető e-kereskedelmi cég nemzetközi terjeszkedését kontrolálni? Csatlakozz hozzánk, és segítsd a márkánk láthatóságának és eredményének növelését!

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatások: Magasabb elvárások cserébe hosszútávú, biztos szakmai karrier, piaci trendektől magasabb alapbér 
  • Stabil és piacvezető cég: Pénzügyileg rendkívül stabil háttér és innovatív cégvezetés.
  • Kellemes munkakörnyezet: Családias hangulat, fiatalos és dinamikus csapat

Cégünk számos díjnyertes webshopot üzemeltet: a Vágyaim.hu 13 éve kapja meg a legjobb helyezést az Ország Boltja versenyen, vásárlóink visszajelzései alapján sorozatosan elérjük a Megbízható Bolt minősítést, mindemellett marketing és CSR tevékenységünk is díjakat és elismeréseket ér el. 4 milliárdos forgalmunk mellett évi 300 000 db teljesített rendelésünk és elégedett ügyfeleink is mutatják, jó úton járunk.

Milyen feladatok várnak rád?

  • Kontrolling terület kialakítása és a folyamatok megtervezése
  • A cég összes költségének (szállítás, készlet, marketing, bérek, KPI-ok, bónuszok) folyamatos ellenőrzése és elemzése.
  • Rejtett költségek feltárása, költséghatékonyság javítása.
  • Elemzések készítése, kimutatások összeállítása a vezetőség számára.
  • Aktív közreműködés az eredményesség növelésében.
  • Cash flow monitoring, szállítói és vevői számlák egyeztetése a könyveléssel
  • Terv-tény összehasonlítások, eltérések elemzése
  • Egyes termékek fedezeti összegének kiszámítása
  • Ad hoc riportok készítése

Téged keresünk, ha:

  • Minimum 3 év szakmai tapasztalat kontrolling területén
  • Analitikus szemléletű vagy és jól bánsz a számokkal.
  • Rendelkezel kontrolling vagy pénzügyi területen szerzett tapasztalattal.
  • Önállóan és precízen dolgozol, proaktívan keresed az optimalizálási lehetőségeket.
  • Magabiztosan kezeled az Excel-t, előnyt jelent ERP vagy más vállalatirányítási rendszerek ismerete
  • Angol nyelvtudásod tárgyalóképes és aktív – írásban és szóban egyaránt.
  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel pénzügyi, közgazdász vagy más releváns szakterületen.

Munkavégzés helye és időbeosztás:

  • Helyszín: Lurdy Irodaház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
  • Munkaidő: Teljes munkaidő – 8.30–17.00 (30 perces ebédszünet).

Jelentkezés: Ha megfelelsz a fenti elvárásoknak és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a job@vagyaim.hu címre.
Lépj velünk a siker útjára, és tedd láthatóvá márkánkat Európa minden táján!


SEO szakértőt keresünk!

Hódítsuk meg együtt a Google találati listáját! Ha tapasztalt SEO szakértő vagy, és izgalmas kihívásokat keresel, csatlakozz hozzánk, és segíts növelni webáruházaink organikus forgalmát!

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil háttér: Pénzügyileg biztos alapokon nyugvó, piacvezető cég
  • Szakmai fejlődési lehetőség: Tanulhatsz és fejlődhetsz egy dinamikusan növekvő csapatban
  • Ötleteid megvalósítása: Teret adunk az innovációnak és az önálló kezdeményezéseknek
  • Fiatalos, támogató környezet: Korrekt vezetőség és motivált csapat

Milyen feladatok várnak rád?

  • SEO stratégia végrehajtása – a weboldalaink organikus növekedésének támogatása
  • On-site és off-site SEO optimalizálás – technikai SEO, kulcsszókutatás, tartalomstratégia fejlesztése
  • Backlink stratégia végrehajtása
  • SEO auditok és riportok készítése – elemzések, javaslatok a fejlesztésekre
  • SERP optimalizálás – rich snippetek, featured snippetek és egyéb megjelenések maximalizálása
  • Piaci trendek, versenytársak és keresőmotor algoritmusok figyelemmel követése

Elvárások:

  • Legalább 3-5 év tapasztalat SEO területen
  • B2C e-kereskedelmi SEO tapasztalat előny
  • Erős analitikus készségek – Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Screaming Frog ismerete
  • Technikai SEO ismeretek – indexelés, strukturált adatok, robots.txt, XML sitemap
  • Tartalommarketing és linképítésben szerzett tapasztalat
  • HTML, CSS alapszintű ismerete előny
  • Folyékony angol nyelvtudás előny

Munkavégzés helye: Lurdy Irodaház – Budapest, 1097 Könyves Kálmán krt. 12-14.
Munkaidő: Teljes munkaidő – 8:30-17:00 (30 perces ebédszünet)

Ha úgy érzed, hogy te vagy a megfelelő ember erre a pozícióra, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a job@vagyaim.hu címre!

Ne maradj le, legyél része egy sikeres és innovatív csapatnak!


 

Jelenleg ennyi nyitott pozíciónk van, viszont dinamikusan fejlődünk és bővülünk, így Téged is arra biztatunk, hogy küldd el önéletrajzodat a job@vagyaim.hu e-mail címre, amit a hozzájárulásoddal megőrzünk és ha hozzád passzoló pozíció nyílik, mindenképp keresni fogunk.

 

 


 

Pozíciók, amiket már betöltöttek a Vágyaim.hu-nál: 

Performance marketing manager - feladatai

  • Digitális csatornák performancianöveléséhez hozzájárulni adatelemzéssel és a marketing eszközeivel
  • Adatok elemzésével és értékelésével hozzájárulni az értékesítéshez és a beszerzéshez
  • Döntéshozáshoz szükséges analitikus adatok előállítása
  • Teljesítményriportok készítése
  • Performance kampányok nyomonkövetése, felügyelete (külső ügynökség koordinálása)

Ügyvezetői asszisztens, iroda vezető - feladatai

  • Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, külsős és belsős megbeszélések megszervezése, ügyvezető támogatása;
  • Külföldi utazások szervezése, koordinációja,
  • Iroda működésének biztosítása (office manageri feladatok): vendégek fogadása, tárgyalók bekészítése, szükséges eszközök beszerzése, kapcsolattartás a szolgáltatókkal; iroda működésével kapcsolatos problémák kezelése.
  • Kisebb gépjármű flotta kezelése
  • A funkcióhoz kapcsolódó ad hoc ügyviteli, szervezési, egyeztetési, adminisztratív és projekt jellegű feladatok ellátása;
  • Klasszikus asszisztensi feladatok ellátása (megbeszélések, találkozók szervezése, irodai környezet biztosítása, belső kommunikáció, szervezés)
  • Megbeszélések előkészítése, ezeken való részvétel, jegyzőkönyvek, feljegyzések készítése
  • Részvétel pénzügyi feladatokban, köztes és záró beszámolók összeállításában az operatív vezetővel együttműködve
  • Adminisztráció, nyilvántartások, szerződések kezelése, iktatás
  • Menedzsment tagok munkájának támogatása

Webáruház adminisztrátor - feladatai

  • Webáruházaink kezelése és karbantartása a Shoprenter és UNAS rendszereken keresztül.
  • Webshopok fejlesztésében való részvétel
  • Site menedzserek támogatása a napi operatív feladatokban.
  • Performance marketing menedzser munkájának támogatása, adminisztratív feladatok.

Export marketing manager - feladatai

  • 9 országban már működő helyi B2C webáruházaink felügyelete. Márkaépítés és -management.
  • Marketingkampányok tervezése, koordinálása, fejlesztése és lebonyolítása.
  • Teljesítményriportok készítése, teljesítménybeli hiányosságok beazonosítása, okok feltárása.
  • Lokalizált hírlevelek küldésének menedzselése, webáruházak lokalizálójának javítása.
  • Kapcsolattartás helyi ügynökségekkel. Tárgyalások lebonyolítása és szerződések megkötése.

SEO specialista - feladatai

  • Külső és belső SEO feladatok ellátása
  • Kulcsszókutatás és elemzés
  • Linképítési stratégiák kidolgozása és megvalósítása
  • Technikai SEO auditok és optimalizálás
  • Oldalszerkezet javítása, beleértve a heading struktúrák, meta leírások és címek optimalizálását
  • SEO teljesítmény mérése és folyamatos optimalizálása
  • SEO optimalizált tartalomgyártás

Marketplace manager - feladatai

  • Marketplace platformok felfedezése, kezelése és optimalizálása
  • Termékeink megjelenítése és promóciója 15 ország piacterein
  • Terméklisták létrehozása, karbantartása és frissítése
  • Piactéri kampányok tervezése és megvalósítása
  • Eladási adatok elemzése és jelentések készítés a teljesítményről
  • Szoros együttműködés a marketing és logisztikai csapattal

Brand manager - feladatai

  • Cégünk több, köztük külföldi weboldalának gazdája leszel.
  • Legfőbb feladatod a márka üzenetének meghatározása és kommunikációs stratégiájának kialakítása.
  • Közösségi média és más digitális platformok kezelése.
  • Kapcsolatok építés és fenntartás meglévő és potenciális partnerekkel és ügynökségekkel.
  • Piaci trendek, vevői preferenciák és versenytársak tevékenységének figyelése és elemzése. 
  • Promóciós tevékenységek és értékesítési kampányok tervezése és végrehajtása, mérésük és optimalizálásuk.
  • Rendszeres értékesítési és piaci jelentések, elemzések készítése a vezetőség számára.
  • Hírlevelek küldésének menedzselése (tipp: szeretjük az automatizmusokat).
  • Webáruház felügyelete fejlesztésének megrendelése, karbantartása, fejlesztők irányítása.
  • SEO fejlesztési feladatok.

B2B sales menedzser - feladatai

  • Ápolni a kapcsolatot partnereinkkel – nemcsak akkor, amikor épp eladnál nekik valamit, akkor is, amikor nekik van szükségük a támogatásra.
  • Felkutatni az új partnerkapcsolatokat – megteremteni az ehhez elengedhetetlen bizalmi légkört.
  • Figyelni a piacot – tartsd szemmel az újdonságokat, igényeket, hogy gyorsan reagálni tudj azokra.
  • Koncepcióban gondolkozni – hogy tudd, honnan hová lehet és érdemes eljutni, és mi ennek a módja.