Mit jelent a termékeknél a „Raktáron” szó?
Raktáron: a termék azonnal szállítható ill. átvehető. Ha 17.00-ig leadod rendelésed, akkor a következő munkanapon már kézhez is kapod (GLS házhozszállítás esetén)!
Nincs raktáron: a termék beszerzés alatt áll. Várható érkezezési ideje 1-2 hét, de minden terméknél jelezzük a teljesítés várható dátumát.
Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Semmi gond, ide kattintva új jelszót küldünk a megadott e-mail címedre. A felhasználónév az e-mail címed lesz.
Hogy tudom törölni, módosítani a regisztrációmat?
Ha szeretnéd törölni, vagy módosítani a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, ezt megteheted az oldalon, saját felhasználói fiókodba belépve.
A „Fiókom” menüpont alatt, lehetőséged van cím és egyéb személyes adat módosítására, személyes adatok törlésére, rendeléseid megtekintésére és hírlevélre való fel- és leiratkozásra.
Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
A rendelésedet a rendelést visszaigazoló e-mailben található linkre kattintva módosítható, emellett lehetőséged van telefonon vagy e-mailben jelezni a módosítási kérésedet. Fontos! Az összekészített rendeléseket sajnos már nem minden esetben tudjuk módosítani.